تیم برنامه نویسی Mr App

آپدیت جدید کلش رویال-25 آذر 95


آپدیت جدید کلش رویال-25 آذر 95

آپدیت جدید کلش رویال منتشر شد.

نسخه :  1.7.0

این آپدیت در تاریخ 25 آذر 95 مصادف با  15 دسامبر 2016 می باشد.

برای دانلود  اینجا  کلیک کنید.

 

معرفی 

 

حصولی تازه از کمپانی سوپرسل سازنده بازی کلش او کلنز تحت عنوان Clash Royale را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

سورپرایزی ویژه برای همراهان فهیم و علاقه مندان بازی های انلاین با انتشار نسخه اندرویدی کلش رویال رغم خواهد خورد. کمپانی سوپرسل اخیرا خبر از انتشار سری جدید بازی های خود تحت عنوان کلش رویال کرده است که یک بازی کارتی و با حضور شخصیت های بازی کلش او کلنز می باشد که بی شک می تواند مورد توجه میلیون ها بازیکن علاقه مند به بازی های انلاین قرار گیرد. Clash Royaleمثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست. همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید.

در Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید. بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید.

بد نیست بدانید که پیش از عرضه بازی اندروید Clash Royale، سوپرسل تاکنون دو مورد از پروژه هایش به نام های Spooky Pop و Smash Land را به خاطر اینکه به استانداردهای لازم نرسیده بودند، کنسل کرده. اما به نظر می رسد که Clash Royale از دیدگاه سوپرسل، از کیفیت مطلوب برای انتشار برخوردار بوده است که این کمپانی در نهایت تصمیم به انتشار Clash Royale گرفته است.

 

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Clash Royale :

– دوئل بین بازیکنان در سراسر جهان برای بدست آوردن غنائم در زمان واقعی

– کسب امتیاز برای بازی کردن پاداش , جمع آوری کارت های قدرتمند و ارتقا نیروها

– نابود کردن برج و تخت پادشاهی حریف برای بدست آوردن تاج و قدرت پادشاهی بیشتر

– دارای ده ها کارت از قهرمانان مختلف با نیروهای منحصر به فرد

– راه های مختلف برای پیشرفت سریع در بازی که شما را به چالش می کشد.

– امکان تشکیل یک اتحاد و قبلیه قدرتمند برای آغاز مبارزات

– امکان دعوت دوستان برای انجام یک دوئل خصوصی

– دارای ویدیو راهنمایی بازی و نمایش برترین رقابت های انجام شده

 

بازی کلش رویال بی شک با توجه به پشتوانه ای که از سازندگان خود به ارث برده است در مدت کوتاهی از انتشار جزء محبوب ترین بازی های آنلاین و هم رده کلش او کلنز خواهد شد. برای اینکه از رقابت در Clash Royale عقب نمانید توصیه می کنیم جزء اولین بازیکنانی باشید که در ایران به Clash Royale می پیوندید. بازی Clash Royale از نظر ساختار بی شک شما را به خود معتاد و وارد دنیای تازه از قهرمانان کارتی خواهد کرد.

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 498

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

https://t.me/ailin_top

فروشگاه اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما