تیم برنامه نویسی Mr App

اموزش زبان ترکی استانبولی-100% کاربردی


اموزش زبان ترکی استانبولی-100% کاربردی

                 یادگیری زبان ترکی استانبولی با روش های فوق پیشرفته ی ما ... بسیار آسان است !!!

 

برای خرید اگر جیمیل یا ایمیل ندارید،از ایمیل زیر استفاده کنید :

 mosbatmohsen0@gmail.com

 - نکته مهم : 

- این برنامه با فرمت apk وبرای گوشی های اندروید می باشد

- کسانی که گوشی آیفون یا ویندوز دارند،به ایدی تلگرامی yonetim7@ پیام بدن و پس از هماهنگی و واریز وجه،فایل صوتی این مجموعه رو دانلود کنن.

- هرکس نمیخواد برنامه روی گوشیش نصب کنه،یا ایمیل نداره یا فایل صوتی اموزش رو میخواد،به ایدی yonetim7@ در تلگرام پیام بده و از اونجا فایل صوتی آموزش رو دقیقا مثل محتویات داخل برنامه،خریداری کنه.

- از نظر زبانشناسان ، زبان تركي زبانيست شیرين ، بغايت زيبا و دلنشين و اصيل و قانونمند با ريشه اي هزاران ساله. تمام قواعد و گرامر اين زبان هنري  موزون و مبتني بر ملودي است تا جائيكه بعضي زبانشناسان ، اختراع آنرا فوق بشري و اعجاز گونه و اعجاب انگيز خوانده اند.

- زبان مردم ترکیه تلفیقی از زبان های فارسی و عربی و انگلیسی میباشد.بخاطر همین  یادگیری این زبان برای ما ایرانی ها بسیار آسان است!

- امروزه با مهاجرت بسیاری از مردم به کشور ترکیه،میتوان با یادگیری این زبان با روش های جدیدی که به شما ارایه کردیم،میتوانید حتی در تاکسی،در اتوبوس،در خانه یا هر جای دیگر ، به راحتی این زبان شیرین را یاد بگیرید و یک قدم بزرگ نسبت به بقیه افراد ، جلوتر باشید !!!

- ما کلاس را به خانه ی شما آوردیم ... 

- نکته 2 : فایل با فرمت zip هست که 99% گوشی ها و کامپیوتر ها براحتی باز میکنه و از حالت zip یا همون فشرده خارج میکنه...ولی در صورت مشکل در باز شدن فایل،یکی از این برنامه ها رو روی گوشی یا تبلت یا کامپیوتر تون نصب کنید:

Win zip   -   Win rar   -    Es file explorer

 

- با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

                                                  تیم برنامه نویسی Mr App

 

برای خرید اگر جیمیل یا ایمیل ندارید،از ایمیل زیر استفاده کنید :

mosbatmohsen0@gmail.com

 


مبلغ واقعی 78,250 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 62,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

https://t.me/ailin_top

فروشگاه اینترنتی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما